Rastliny vs zombie recenzia záhradnej vojny 2

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Franšíza Plants vs. Zombies v priebehu rokov exponenciálne rozšírila svoje publikum a typy hier. V hre Plants vs. Zombies: Garden Warfare priniesol úplne nový a osviežujúci pohľad na svojrázny vesmír. Teraz Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 urobil všetko, čo by malo robiť pokračovanie.

Obsah:
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 recenzie, všetky skóre
  • Rastliny vs. Zombies: Garden Warfare 2 recenzia
  • screenrant.com
  • Plants vs Zombies Garden Warfare 2 Review - Hra komt tot bloei
  • Rastliny vs Zombies Garden Warfare 2 recenzia
  • XBOX ONE Plants vs. Zombies Garden Warfare 2
POZRITE SI SÚVISIACE VIDEO: Recenzia Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Pôvodný Plants vs. Zombies: Garden Warfare nebol ničím menším ako fantastickým prekvapením. Prvotriedna strieľačka založená na mobilnej hre Tower Defense dokázala zázraky a ľudia z PopCap Games zasiahli ten povestný blesk ešte raz v PvZ: Garden Warfare 2. The Plants sú obrancami sveta, alebo aspoň jeho záhrady. Sú našou poslednou nádejou, pokiaľ ide o zastavenie zlých zombie, aby šliapali po našej šťavnatej zelenej tráve a zjedli Davea, ktorý je náhodou vždy uprostred nejakej taco večere.

Po celé veky živé lístie odsunulo pokroky živých mŕtvych, až doteraz. Pomocou futuristickej technológie Zombie obrátili priebeh vojny vo svoj prospech a Plants sú po prvýkrát v ofenzíve. Pôvodne nekonečná obranná misia sa teraz stala druhou veľkou záhradnou vojnou. Garden Warfare 2 sa začína rýchlym tutoriálom, ktorý vás pošle infiltrovať do novopokrstenej Zomburbie ako rozkošná malá Slnečnica.

Svižný úvod sa čoskoro skončí a privedie vás k obrovskej železnej bráne Backyard Battleground. Toto je prvý nový prírastok do série a určite najväčší. Backyard Battleground slúži ako vaše centrum pre všetky veci Garden Warfare 2. Môžete pristupovať k multiplayeru a Garden Ops, vyberať a prispôsobovať si odomknuté postavy, kupovať si balíčky nálepiek a vykonávať všetky ostatné veci, ktoré sú bežne odkázané na obrazovku ponuky.

Oveľa viac ako stránka nastavení je však Backyard živý svet. Na oboch stranách dvora sú dve masívne základne pre Rastliny a Zombie; pokúsiť sa ich infiltrovať privolá ich najmocnejších hrdinov. Medzi týmito bodmi je prebiehajúca vojna, ktorú môžete buď ignorovať, alebo do nej vstúpiť.

Sedieť a pozerať sa na hordy zombie a rastlín, ako sa navzájom vypyľujú, je rovnako zábavné ako skočiť a robiť špinavú prácu sami. Po niekoľkých hodinách pozerania na tento otvorený svet som sa konečne dostal k druhému najväčšiemu prírastku, ktorý Garden Warfare 2 predstavuje: kampani. Hra v príbehu je kombináciou niekoľkých rôznych režimov, ktoré môžete hrať s ostatnými, ako aj obrovských bitiek, ktoré vám umožnia postaviť sa proti hordám nepriateľov.

V príbehu nie je žiadny hlasový prejav, aspoň nie v jazyku, ktorému by hráči rozumeli, ale písanie je často zábavné a možnosti odozvy sú rovnako zábavné.

Garden Warfare 2 sa trochu zabáva v hrách, ktoré berú svoje binárne voľby vážne. Pri jednej príležitosti sa mojej postavy spýtali, či je alebo nie je špión, a ja som mohol buď povedať, že som, alebo že som naozaj bol. Hranie ako zombie prinieslo ešte viac smiechu. Je to však hra pre viacerých hráčov, ktorá tvorila podstatnú časť prvej hry a je to, čo s najväčšou pravdepodobnosťou prinúti hráčov, aby sa chytili a boli pripravení skočiť do Garden Warfare 2.

Buďte si istí, že multiplayer je nielen stále skvelý, ale dokáže byť ešte lepší vďaka zahrnutiu nových spôsobov hrania. Je to do značnej miery spôsobené novými režimami a šiestimi novými postavami, ktoré dodávajú triednemu boju značné množstvo rozmanitosti.

Všetky triedy z prvej hry sa vrátia; odstreľovací kaktus, liečiaci sa Zombie Scientist, pešiaci Pea Shooter a zvyšok základných vojenských úloh sú pripravené na boj.

Medzitým sa do boja zapoja nové postavy – Imp, Captain Deadbeard, Super Brains, Citron, Rose a Kernel Corn – poskytujúce herné štýly, ktoré dodávajú extra dávku šialenstva. Rose využíva mystické schopnosti na to, aby premenila nepriateľov na kozy alebo ich zdvihla do vzduchu a zbavovala ich schopností. Kernel Korn je balistický expert, ktorý používa letecké útoky, rakety a strelecké manévre. Super Brains je klasický super hrdina – plazmové údery, vystreľovanie lúčov z rúk, skákanie naozaj vysoko a jeden skutočne silný letiaci kop.

Výber perfektnej tímovej kombinácie s cieľom dominovať v teréne teraz prináša trochu viac hĺbky. Máte zásobu liečiteľov a vyberáte nejaké surovce, ktoré vám pomôžu preraziť? Používate nové magické schopnosti a dopĺňate ich o sily na diaľku? Vyberiete všetky chompery a uvidíte, kto zje najviac ľudí? Obsah si môžete vychutnať aj bez internetového pripojenia, pretože každý režim možno hrať sólo proti AI.

Hráči budú stále získavať skúsenosti a mince, ktoré môžu minúť do svojej zbierky, a dokonca sú tu aj bláznivé nastavenia, ako napríklad žiadna gravitácia a super rýchlosť na zosilnenie stretnutí. Nikdy nie je zakázaná jediná časť zážitku, hráči sú na prvom mieste vo všetkých aspektoch. Ako už pravdepodobne viete, Garden Warfare 2 má veľa dobrého. Štúdio vzalo skvelý základ, ktorý položila predchádzajúca hra, a postavilo na ňom niečo veľkolepé.

Svojrázna séria spred troch rokov sa dokázala stať vzorovým príkladom v hodnote. Spojte sa s nami. Rastliny vs. Pokračovať v čítaní. Nahor. Plusy Vážne zábavná hrateľnosť. Backyard Battleground je úžasný a poskytuje veľa hĺbky. Za všetky nové postavy sa oplatí hrať.

Veľká hodnota v rámci celého ponúkaného obsahu. Zápory Výber toho, čím začať v záplave obsahu, môže chvíľu trvať.

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 recenzie, všetky skóre

Vďaka novým postavám a minihrám je Plants Vs Zombies GW2 zábavná, aj keď neuveriteľne pomalý systém vyrovnávania a upgradovania hru sťažuje.

Rastliny vs. Zombies: Garden Warfare 2 recenzia

Zombíci ovládli Suburbia. Teraz s názvom Zomburbia. Plants and Zombies: Garden Warfare 2 vracia hráčov späť do prapodivnej, veselej strieľačky, ktorá stavia lístie proti nemŕtvym. Garden Warfare 2, aj keď je stále vtipný a zábavný, je až príliš podobný svojmu predchodcovi. A v niektorých oblastiach, v ktorých sa hra pokúša vylepšiť to, čo vybudovala, zaostáva za originálom. Mojou prvou veľkou sťažnosťou na hru je zahrnutie bojového poľa na dvore ako hlavného menu svojho druhu. Koncept je vlastne celkom fajn.

Screenrant.com

Rodičia musia vedieť, že „Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2“ je kreslená strieľačka z pohľadu tretej osoby, ktorá stavia kvety a inú flóru proti predtým žijúcim ľuďom. Ale ako strieľačky idú, toto nie je ani zďaleka také intenzívne alebo krvavé ako väčšina. Väčšina zbraní je kreslená, vďaka čomu je boj skôr zmesou Nerfov a paintballových loptičiek než čokoľvek, čo by ste videli v skutočnej vojne. Ale aj keď je samotná hra celkom benígna, je určená na hranie proti iným ľuďom a online.

S vydaním Plants vs Zombies: Garden Warfare však táto franšíza našla pevné miesto na konzolách. Plants vs Zombies: Garden Warfare, plne 3D multiplayerová strieľačka z pohľadu tretej osoby s prvkami Tower Defense, spojila napínavú online akciu hry ako Battlefield s farebnou grafikou a očarujúcim zmyslom pre humor.

Plants vs Zombies Garden Warfare 2 Review - Hra komt tot bloei

Súbory cookie a ďalšie sledovacie technológie používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania na našej stránke, na zobrazovanie prispôsobeného obsahu a cielených reklám, na analýzu návštevnosti stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naše publikum pochádza. Ak sa chcete dozvedieť viac alebo sa odhlásiť, prečítajte si naše Zásady používania súborov cookie. Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 je pokračovaním hry, pri ktorej som vôbec nečakal, že sa mi bude páčiť. Keď bol pôvodný Garden Warfare ohlásený v roku , vyzeralo to ako príšernosť, ktorá prevzala prístupné, prapodivné kúzlo príležitostnej strategickej hry od vývojára PopCap Plants vs.

Rastliny vs Zombies Garden Warfare 2 recenzia

Zo groot ako Angry Birds zal Plants vs. Zombies nooit worden. Toch beginnen kone meer mensen zich in de eeuwige Strijd tussen de koddige planten en hilarische zombies te mengen. Fanúšikovia strelcov! Garden Warfare blies zelfs een frisse wind door het grauwe shooterlandschap, waarvan deel 2 nu uit is. Garden Warfare twee twee twee and geleden pririend and the verbazen dankzij een visueel aantrekkelijke stijl, overtuigende and gebalanceerde gameplay a vermakelijke spelmodi en maps. Zo op het eerste gezicht wekte de koddige en kleurrijke presentatie de indruk dat het om een ​​uit de hand gelopen grap zou gaan, maar inmiddels weten we beter. Teraz môžete hrať hry pre viacerých hráčov, ktoré sú lepšie ako záhradné vojny.

Pozreli sme sa na najlepšie hry Zombie a prehrabali sme sa recenziami z niektorých najpopulárnejších webov s recenziami. Prostredníctvom tejto analýzy sme.

XBOX ONE Plants vs. Zombies Garden Warfare 2

Boj o predmestie rastie v hre Plants vs. do šialených výšin. V tejto veselej, akčnej strieľačke, vodca zombie Dr. Zomboss posilnil svoju hordu a prestaval predmestie na zombie utópiu. Nádej však zostáva, pretože rastliny po prvý raz podnikli ofenzívu v totálnom útoku, aby získali späť svoj trávnik.

Búrila sa bitka na Oni prichádzali. Vedeli sme to. Počuli sme ich stonanie približujúce sa. Poslednú vlnu zombíkov sme už zlikvidovali, no zdalo sa, že s každým ďalším náporom horda nemŕtvych silnie.

Snímka obrazovky z Plants vs Zombies: Garden Warfare 2.

Zdá sa bezpečné povedať, že nikto skutočne neočakával, že PopCap Games prevezme 2D Tower Defense franšízu Plants vs. Zombies a vytvorí strieľačku z pohľadu tretej osoby s názvom Plants vs. Zombies: Garden Warfare. Napriek tomu, že ide o taký odklon od koreňov franšízy, prvému Garden Warfare sa podarilo poskytnúť solídny herný základ, no mnohí mali pocit, že mu chýbal obsah. S radosťou vám oznamujeme, že na kohokoľvek, kto je ohromený nedostatkom obsahu v hre Plants vs. Zombies: Garden Warfare, by mal film Plants vs.

Publikované 5. marca, Tony Smith. Zhrnutie: Plants vs Zombies Garden Warfare 2 na Xbox One sa vyvinul do skutočne príjemnej strieľačky z pohľadu tretej osoby v tomto hlúpom vesmíre. Úspešná príležitostná hra Plants vs Zombies si prerazila cestu na XBox One v Garden Warfare 2, ktorá nielenže vzdáva hold pôvodnej hre, ale pridáva aj niekoľko skvelých zvratov na konzole novej generácie, vďaka ktorým je tento titul skutočne zábavný. Avšak na rozdiel od pôvodnej inkarnácie na smartfónoch táto verzia transformuje franšízu na strieľačku z pohľadu tretej osoby a áno... funguje to!

Pozri si video: Plants vs Zombies Garden Warfare Gameplay In Real Life Pretend Play. pvz Kaven App Review